2011. november 24., csütörtök

Sport szelet

Hozzávalók:
0,50 dkg darált háztartási keksz
1 kocka ráma
1 rumaroma (elhagyható)
20 dkg kristálycukor
2 ek. kakaópor
1 csokibevonó.
3dl tej
Olaj a csokimázhoz

Elkészítés:
A kekszet a ramaval szétmorzsolod, 2dl tejet felmelegítem a cukorral,aztán a 2 kanál kakaóporral elkeverem és beleöntöm a rumaromát összekeverem,aztán ráöntöm a kekszes vajra és összekeverem belenyomkodom 1 műanyag tálcára és mikor kihült a tetejére ráöntöm a csokimázt és hűtőbe teszem majd kis idő múlva szeletelem.

Tipp:  A étcsoki megolvasztásakor az étcsokiba pici olajat öntöttem és jól összekevertem így sokkal jobban eloszlatható a csoki a süti tetején.

Sztori: Az eredeti receptet a nagynénémtől kaptam, de én egy kicsit átgyúrtam, mert nekem speciel több tejre volt szükségem. Én rumaromát sem tettem bele.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése